maandag 22 september 2014

Bright Angel Trail

We zijn op donderdag 28 augustus niet afgedaald tot aan de Colorado River. Dat is te veel in een dag en we hebben te weinig uitrusting bij ons om er meerdere dagen over te doen. Maar 700 meter afdalen en weer omhoog klimmen langs een wel hele steile wand, is niet alleen sportief genoeg, maar ook voldoende om te ervaren wat een Canyon nu eenmaal is.
We zijn hier om te genieten van de natuur en niet om sportprestaties te leveren.
Met het snot voor je ogen zie je dus niet wat je mist.


















Het was een heerlijke tocht.
Warm en met de schitterendste uitzichten.



1 opmerking:

  1. Ha Cees en Mieke, wat een prachtige foto's en mooie avonturen beleven jullie wederom. Overweldigende natuur om te beleven, ook als dit mijn huiskamer in komt.
    Ik heb inmiddels een sabbatical van 3 maanden, waarin ik bezig ben mijn huis te ruimen, mijn vierde kleinkind te verwelkomen en nu doende ben om een vakantie van een dikke week samen te stellen.
    Geniet van elkaar, de mooie natuur en de avonturen. Liefs Toos

    BeantwoordenVerwijderen