zondag 28 september 2014

Antylope Canyon Navajo Tribal Park

We moeten vrijdag 5 september vroeg op want we moeten ons vroeg bij het busje van de Navajo indianen melden.














Natuurlijk weten we ongeveer wat ons te wachten staat, maar dan loop je die spleet in...............



Totale betovering.........................


Eerst maar eens een paar beelden, van plaatsen waar nog behoorlijk wat daglicht binnen komt.
Ik kan geen keuze maken.
Kijk maar en zeg het maar.
Wat een licht, wat een schoonheid.












De volgende zijn soms wat donkerder, maar wat is het fantastisch hier naar te kunnen kijken.
Ik ben ook ontzettende blij dat ik foto's heb gemaakt die ik achteraf ook nog mooi vind.
Ik heb mooiere gezien, maar dan stonden fotografen uren stil met statieven en konden lang dubben over de belichtingstijden en het diafragma.
Wij moesten behoorlijk doorlopen.
Ik ben nog een keer flink op mijn bek gegaan in het donker.
Ik en mijn camera waren daar niet echt blij over. De D90 deed het toch al niet zo best.















Dit zijn alleen nog maar mijn foto's.
Omdat ik al paar dagen problemen heb met mijn camera, is Mieke ook aan het fotograferen geslagen.
In het kader van 'dan hebben we nog wat plaatjes'.
Haar foto's zijn niet mis.





We gaan weer met het zelfde busje teug naar Page.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten