vrijdag 11 juli 2014

.....GEVONDEN............

Ik heb de tekst gevonden!!!
Per ongeluk
Ik was het verslag van mijn fietstocht naar Parijs aan het zoeken, en eerlijk het had er niets mee te maken, maar daar stond het ineens

Verplichte Euthanasie.


Ik heb wel uitgevonden dat mijn berichtjes vroeger veel korter waren, maar wat doet het er toe.
Ik citeer: letterlijk en onverkort.


Verplichte Euthanasie.

maandag 28 februari 2011

ons land wordt geregeerd..???



Wat zijn dat voor "staatsmannen" die in hun volgevreten nette maatpakken met oranje hesjes er over heen, ergens in Nederland op een autosnelweg een glas champagne heffen om het feit dat hun chauffeurs straks met hun speeltjes op dat stukje autoweg 130km per uur mogen rijden?

Zijn dat de zelfde oude wijze mannen die even later achteloos de kenniseconomie, de gezondheidszorg, cultuur en kunst, kinderopvang, ouderen zorg en weet ik veel wat nog meer om zeep helpen en die fluitend, zonder maar iets wat op beleid lijkt, de natuur naar de kloten helpt?


Als je trouwens lekker snijdt in de gezondheidszorg en de ouderenzorg, mijnheer Rutten, los je ook gelijk het ouderenprobleem op. Hoe noemen we dat ook al weer?


Ik moet nu ook maar gelijk beginnen Rutte te noemen zoals ie heet RUTTE en niet RUTTEN.
Rutten is een werkwoord
Ik rut
jij rut 
hij/zij rut
wij rutten
jullie rutten 
zij rutten

Hij heet Rutte en dat is toevallig de 'aanvoegende wijs' van het werkwoord rutten.

Je gebruikt dat soort woorden eigenlijk alleen op grafschriften denk ik.

'hij RUSTE in vrede'

Zijn er deskundigen in de zaal ??














Geen opmerkingen:

Een reactie posten