vrijdag 4 januari 2013

Mijn Raam


Zonder dat ik mijn Raam aanprijs, heb ik iedere dag bezoekers, die even komen kijken hoe het weer er hier uit ziet en om er achter te komen, denk ik, wat mijn stemming die dag is.
Meestal voor de koffie.

Het is er nu nog niet van gekomen.
DE SPREUK VAN DE DAG
Ik heb jaren, in ieder geval gedurende veel van mijn jaren in het buitenland, een spreuk van de dag gehad.
Iedere morgen hing er een nieuwe spreuk in mijn kantoor (in ieder geval 6 dagen in de week)(wij werkten toen zeker zes dagen per week).
Omdat iedereen iedere dag even kwam kijken wat de spreuk was, zag ik iedereen iedere dag.
Ik was altijd uitstekend op de hoogte van al het wel en wee op de werken en ik was dus doorgaans veel beter geïnformeerd dan de directies. Dat leverde nogal eens profetische spreuken op.


Misschien maak ik binnenkort naast het raam wel een mooi
GraFFiti MuurTJE 

voorbeeld:




De paus blijkt goddelijke WitWasser



     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten