maandag 7 januari 2013

Langevelderslag

Gisteren zijn we even bij Kalinka langs geweest in Amsterdam.
Hoe dichter we naar het westen reden hoe mooier het weer werd. Na de koffie dus, zijn we nog verder naar het westen richting Haarlem gereden, om daar uit te vinden of we in Zandvoort of in Bloemendaal naar het strand zouden gaan.
We waren de afslag Bloemendaal al royaal voorbij toen bleek dat er een lange file naar Zandvoort stond.
We zijn toen maar doorgereden richting Noordwijk en op de hoogte van Noordwijkerhout naar de Langevelderslag gereden. Het was hier ook druk, maar goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid.
Na een 'patatje met' (hoe lang is dat al geleden??) hebben we een lekkere wandeling over het strand gemaakt, ik denk, nee ik weet dat het een kilometer of zeven was.



Een rustige zee, een prachtige laag staande zon er boven, heel veel Bonte Strandlopers en nog veel meer lelijke honden en hondjes.
Ik heb geen foto's van de lelijke hondjes.














Zo'n mooie middag moet mij door januari heen slepen.
Vanmiddag gaat mijn fiets uit het vet en vanaf morgen ga ik zoveel mogelijk fietsen in de uurtjes die het  iedere dag licht is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten