vrijdag 30 november 2012

Alles kwijt

Er zijn dagen, dat je alles behalve jezelf kwijt bent. Dan zou je uit pure ergernis jezelf het liefste willen verliezen. Ik heb nog geen compleet overzicht van wat ik kwijt ben, maar ergernis heb ik genoeg.
Vandaag is de eerste dag van mijn oppassessie bij de kleinkinderen in Muiden.
Ik hoefde helemaal niet zoveel mee te nemen, maar een telefoon, autosleutels en de huissleutel van het huis in Muiden zou toch niet gek zijn.

Tussenzang
Vandaag is een kapot onderdeel van onze ALLES IN EEN door TNT afgeleverd. Keurig op tijd en netjes tevoren per SMS gewaarschuwd. HULDE TNT.
Ik heb het ding keurig geinstalleerd, aangemeld en geactiveerd. We hebben nu ook interactieve TV op de slaapkamer.
Het ding in de kamer heb ik verlost van een kilometerslang snoer. Ik heb er nu een handzaam, netjes weg te werken snoertje aan gedaan. Wat ziet dat er opgeruimd uit.

Goed, ik had het over alles kwijt zijn.
Mijn telefoon kon ik niet vinden. Ik heb er van de week wat mee zitten knoeien. Het geluid was niet goed, het oproepsignaal leek nergens op. Ik heb me zelf 6 keer moeten bellen voordat ik in de gaten had dat het geluid uit mijn gepakte weekendtas kwam.
Ik moest hem helemaal uitpakken en nog eens 3 keer bellen, voor ik door had dat het kreng in mijn ochtendjas zat.
Toen was de huissleutel van Muiden zoek. Ik heb 4 keer al mijn tassen (weekendtas, computer-tas, foto-tas) uitgepakt en weer ingepakt tot ik de sleutel met zo'n mooi wit lint van een Amsterdamse Mercedesdealer zag liggen op een stapel witte reserve snoeren van de ALLES IN EEN van KPN.
Ik heb alles wat ik dacht mee te moeten nemen in gepakt en ben vertrokken.
Weg wezen.
Ik heb nog wat boodschappen gedaan, maar ben de worst voor de erwtensoep vergeten.
Voor een heerlijk kipgerecht zondag, had ik een flesje gembersiroop nodig. Dat verkopen ze in Gorinchem niet in de supermarkten. Ik vraag je.
Ik ben lekker op mijn gemak naar Muiden gereden en geniet van de heerlijke mededeelzaamheid van de kinderen, die er alle tijd voor uittrekken om hun verhaal te doen.
Vreselijk gezellig Paul en Denise. Ik geniet en de kids hebben het volgens mij ook naar hun zin.
Ik heb met ze afgesproken er dit weekeinde een heerlijke klerezooi van te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten