woensdag 19 maart 2014

Mijn 220ste Verhaaltje

Ik heb vanmorgen uitgevonden dat ik, sinds ik met pensioen ben, 219 keer in de pen ben geklommen om mijn avonturen met mijn Blog te delen.
Lezer heeft via mijn Blog, 219 keer bij mij aan tafel gezeten om van mij te horen dat ik "..gewoon doorga.."

Op de foto de vierkante meter van onze tafel, waar ik ongestoord aan lezer mijn verhaaltjes vertel.
De man ben ik.
Ik heb door een ander Raam 129 keer laten zien, wat zich buiten ons huis af speelt en lezer heeft ook nog eens 10 keer bij mij achterop de fiets gezeten, toen we onderweg waren naar Santiago.
Ruim vijf jaar zit ik hier, die dingen op te schrijven die ik niet wil vergeten om ze aan anderen te kunnen vertellen. Je weet nu eenmaal nooit wanneer Alzheimer bij je aan tafel schuift.

Lees mijn eerste Blog nog maar eens. Ik geloof dat ik mijn belofte netjes ben na gekomen.


mijn eerste Blog, verantwoording 9 december 2008

het begin van de ellende

gisteren
ik heb als architect in Nederland en de diverse buitenlanden gewerkt.

vandaag
ik ben sinds september op vakantie, ik ga per 1 december 2008 met pensioen en dat alles ten gevolge van het feit dat ik 20 december as 65 jaar oud ben.

morgen
ik heb en zal straks weer alle tijd hebben voor mijn verwaarloosde hobby's: ontwerpen, fotograferen, tekenen, en schrijven. Niet te vergeten relaxed reizen op de fiets en met de camper en natuurlijk lekker koken en eten.

conclusie
er ging in werken veel vrije tijd zitten en dat is nu over.

op dit blog kunnen mijn familie, vrienden en kennissen mij volgen in wat ik leuk vind te doen.

als er iets leuks te melden is zet ik het gelijk op mijn weblog


cees gaat gewoon door

Geen opmerkingen:

Een reactie posten