donderdag 28 februari 2013

Orde op Zaken

Sinds 13 februari heb ik bijna geen woord meer geschreven.
Alleen wat Ramen.
Bij de ramen heb ik natuurlijk wel wat commentaar gegeven op een en ander, maar ...............

Naast het klussen heb ik natuurlijk ook niet zo veel mee gemaakt.
Ik heb de laatste dagen (en zal dat nog wel een paar dagen doen) vakantie gehouden, maar zal dan de draad weer oppakken.
Er staat veel op het programma.

Mijn teksten en tekeningentjes voor mijn Kinderboekje zijn afgestoft en hebben voorrang op een heleboel andere activiteiten. Dat boekje moet eerst af.

Daarnaast ben ik voornamelijk bezig met het voorbereiden van de diverse activiteiten, waaronder reizen.
Maar ook belangrijke dingen hier in Vuren.

Daar bericht ik later over.

Door de volgorde van publiceren, staat het een en ander achterstevoren in mijn Blog, maar door deze notitie kan er misschien weer wat lijn in het verhaal zitten, maar zie maar er staat boven ieder bericht een datum.

Ik doe er om het gezellig te maken nog maar wel een bloemetje bij.

OP NAAR DE LENTE









Geen opmerkingen:

Een reactie posten