dinsdag 16 oktober 2012

Terzijde

Soms moet je naar de kapper omdat je er volgens je omgeving "niet meer bij loopt".
Nu loop ik er ook niet meer bij en ga dus donderdag naar de kapper. Maar daar wilde ik het eigenlijk niet over hebben. Toen ik vanmorgen mijn eigen Blog eens opende, vond ik eigenlijk dat ie er niet uit zag.
Dus heb ik er voorlopig eerst maar eens iets beter leesbaars van gemaakt.
Wat andere kleuren voor de letters en diverse andere letterformaten.
Juist op dit moment knallen er 2 Apache's voor mijn raam langs. Dat moet dus even worden vast gelegd.

Die jongens mogen boven de rivier oefenen in laag vliegen.
Straaljagers mogen dat ook, maar bij de F-16's duurt zo'n exercitie kort maar is wel hevig.
Bij de Apache's duurt het veel langer omdat ze ook voor mijn deur oefenen in stil blijven hangen.
Ik krijg dan soms een "Apocalypse Now"gevoel.
Je weet wel de beroemde film van Coppola uit de jaren '70 over Vietnam.
Ter zake. Ik heb dus een beetje het uiterlijk van mijn Blog aangepast.
De B&B is ook weer leeg. Vanmorgen zijn voorlopig de laatste gasten vertrokken en heb ik gelijk de hele kolere zooi opgeruimd.
Er zijn nieuwe prenten aangekomen voor aan de muur in een van de kamers.De papavers die er hingen, begonnen te verschieten en nu....      
hangen er peren en kersen.


Ik had ook nog een stel mooie foto's van stokvissen, maar die gaan zo gauw stinken.
Precies het zelfde met deze schoorstenen  in Cambridge.





Ik hou nogal van repetitie in mijn foto's dus maak ik er nogal eens een.
Maar deze plaatjes houden we voorlopig in reserve.




Als je overigens een foto in mijn blog met je muis aan klikt, kun je alle foto's stuk voor stuk vergroot bekijken en ik geloof nog kopiĆ«ren ook.
Als je daarna op het x kruisje rechtsboven in de hoek van de foto klikt kom je van zelf weer terug in het document.
Deze blog en alles er omheen is echt allemaal "terzijde". Sorry, volgende keer beter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten