zondag 23 september 2012

Reageren op mij Verhaaltjes

Er zijn nogal wat mensen, die klagen dat ze op mijn Blogs niet kunnen reageren.
Het kan wel, maar het staat niet echt duidelijk aangegeven.
Hoe moet het?
Onderaan iedere Blog staat of  ' ....opmerking(en)' of 'geen opmerkingen'
Die opmerkingen moet je aanklikken, dan krijg je een vakje waarin je je commentaar of wat dan ook kan schrijven.
Dan geef je jezelf in weer een ander vakje een naam en klikt vervolgens op publiceren.
De computer kan dan nog vragen een riedeltje over te typen en dan staat het erop.
Reageer aub zo weinig mogelijk anoniem anders moet ik gaan zitten puzzelen wie daar achter zit.
Probeer het maar. Als het niet lukt probeer ik wat aan mijn pagina te doen.
Ik hoor het.

5 opmerkingen:

  1. Het is heerlijk om je mooi geschreven teksten te lezen. Dank! Margriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eens even kijken of u iets te zien krijgt!!
    Jammer dat we jullie gisteren gemist hebben, tot de volgende keer dan maar weer ;-)

    Groetjes
    Aycha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb wel als Anoniem moeten reageren want bij een andere keuze krijg ik de melding Foute URL.
    Dus reageer als "Anoniem" maar laat mijn naam wel achter.
    Aycha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Cees,
    nou, dat zou dus nu gemakkelijk moeten zijn, kijken of het lukt.
    en ik doe gewoon de groeten met mijn naam :)
    groeten, Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben wel heel populaire bij anoniemen

    BeantwoordenVerwijderen