maandag 24 september 2012

Ik had het veel eerder verwacht

OK, ik heb al eens een mogelijke Belgische gast gehad, die onze B&B voor iets uitgebreider overnachten heeft willen huren.
Hij eiste volledige privacy en wij, Mieke en ik, zouden het pand geheel aan hem moeten toe vertrouwen.
Daar beginnen wij dus niet aan.
Vandaag kreeg ik een verzoek of wij overdag kamers beschikbaar stelden op willekeurige tijden en slechts voor enkele uren en wat dat moest kosten.
Ik heb de potentiĆ«le klant verwezen naar het Campanile hotel in Gorinchem. Dat hotel  heeft de naam kamers per uur te verhuren.
Het zou wat al te link zijn omdat in ons koopcontract expliciet staat dat als het gebouw openbaar gebruikt zou worden voor professionele seks, wij, ik geloof, per keer 10,000,= euro ex. boete zouden moeten betalen.
Ik denk toch niet dat de gast dat over zal hebben voor een wip.

1 opmerking:

  1. Wat en lef om dat te vragen... Het wordt ook steeds gekker :)

    kus dominique

    BeantwoordenVerwijderen