maandag 9 april 2012

probeersel met een e-reader

Ik heb voor de aardigheid, de e_reader van Mieke geleend om te proberen hoe ik straks het beste............. En hier stokte het verhaal.Ik was aan het einde van de regel en kon niet verder typen. Daarbij is het wel een heel vermoeiende bezigheid om met je dikke vingers op die kleine glijvlekken op je scherm, een woord te componeren. Of ik moet een paar maanden gaan zitten oefenen of ik moet het gewoon vergeten. Ik ben een kwartier met een zin bezig en als ik gewoon een leuk verhaaltje wil schrijven, kom ik niet meer aan fietsen toe en heb niets meer om over te schrijven. Kortom.............. Ik hou het maar bij papier en potlood, maar ................ niemand kan zeggen dat ik het niet geprobeerd heb.
Ik probeer ook nog even uit of met de telefoon opgestuurde foto's kunnen plaatsen.

Dat lukt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten